Sider

søndag den 16. marts 2014

Fødselsdagsforberedelse 1

Så er der kun godt en mdr. til jeg skal holde min første store runde fødselsdag.

Har glædet mig som et lille barn i rigtig længe, og lever efter mottoet, at man aldrig bliver for gammel til at holde fødselsdag :-)

Temaet for min fødselsdag er fastelavn, så er meget spændt på at se hvordan mine gæster ser ud :-) -og hvordan vores egen udklædning bliver. Vores udklædning bliver dog først afslørret efter selve festen :-)

Der skal selvfølgelig også laves diverse pynt og ting og sager til den store dag, og det er jeg ellers godt igang med. Var endda så heldig at få en masse klippehjælp da jeg var på besøg hos mine forældre i sidste uge. -Altid dejligt med lidt ekstra hænder.

Kan vidst godt smide nogle billeder på uden at afsløre alt for meget :-)



Er spændt på om nogle kan gætte hvad det skal blive til :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar