Sider

søndag den 27. januar 2013

Hæklede converse sko

Jeg havde en dag besøg af en gammel veninde, og vi kom til at sidde og snakke om forskellige hæklede projekter. Hun fortalte om nogle små converse hun havde set, som bare var så søde. Jeg fandt opskriften i et blad, og måtte indrømme at jeg også bare faldt for dem med det samme.

I starten havde jeg dog lidt problemer med at forstå opskriften rigtigt, men til sidst lykkedes det, og det blev de bestemt ikke mindre søde af :-)


De var ikke særlig store, og målte ikke helt det de skulle i følge opskriften, så måtte hellere forsøge igen. Det kunne jo ske jeg havde lavet en eller andet fejl i det første par.


De blev heller ikke voldsomt store, men min venindes pige kunne heldigvis lige klemme sig ned i dem da hun var omkring de 3 uger.

Da jeg ikke er en stor ørn til det der hækling endnu, er jeg stadig ikke helt klar over hvorfor jeg ikke kan få dem til at blive længere. Jeg er derfor ved at forsøge mig med en større hæklenål, og om jeg kan hækle en lille smule løsere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar