Sider

søndag den 13. juli 2014

Der blev klippet firkanter i lange baner

Så er en hel fantastisk weekend ved at være slut.

Har haft besøg af mine forældre fra fredag til søndag formiddag, så den har stået på hygge hele weekenden. Lørdag havde jeg min mor med ude at købe en masse stoffer, da hun har lovet at sy nyt betræk til vores vugge. Vuggen er en gammel familievugge, som jeg også har sovet i, da jeg var helt lille. Tror den bliver så fin, og glæder mig sådan til at se den med betrækket :-)

Derudover fik vi også købt en masse stof til et legetæppe til gulvet, og jeg fik langt om længe købt til vores voksipose/sleebee der skal ombetrækkes. Ih havde sådan lyst til at gå igang med at sy med det samme, men efter at have travet i butikker hele formiddagen, stod den på arbejde i haven i stedet. Det var virkelig tiltrængt og en kæmpe kæmpe hjælp. Min mave er ved at være godt stor, så det var en del pauser til mig.

Kroppen har været godt brugt idag, så den har stået på total afslapning hele dagen. Trods det er kroppen stadig helt færdig efter i går. Har dog fået klippet en masse firkanter. Både til diverse slanger, og så firkanter der skal laves til Blober engang. Blober skal også have et sæt firkanter/skumklodser ligesom nevøen og niecen fik i julegave. De bliver helt sikkert ikke færdige til Blober kommer til verden, men kan jo ligeså godt få begyndt at lave nogle af siderne :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar