Sider

mandag den 31. august 2015

Nyt liv til gammel skråstol

For godt et år siden, lånte vi en skråstol af min bror og svigerinde. Stolen blev afleveret med kommentaren; "Det gør ikke noget hvis den får nyt betræk på." Så lige siden vi lånte den, har jeg tænkt den skulle ombetrækkes.


Med en lille dreng deraldrig har sovet voldsomt længe af gangen, og gerne skal være med hvor der sker noget, ja så har det været lidt svært at få tid til mine større syprojekter.

Men nu skulle det være, da stolen netop er blevet afleveret igen, da jeg har fået endnu en fantastisk lille niece.

Efter længe hvor jeg har gået og kigget på stolen, fik jeg endelig lavet et mønster, fik klippet stoffet og senere syet det hele sammen.


Jeg har valgt at genbruge spændet fra den gamle stol, da hvid jo passer super godt til det nye betræk.


Derudover har jeg selvfølgelig valgt at sætte et af mine labels på. Fint skal det jo være ;-)


Ja ja bedre sent end aldrig blev jeg færdig, og vi får vel forhåbentlig selv brug for den igen :-) Synes det var en fin barselsgave at have med, og umiddelbart tror jeg den faldt i god smag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar