Sider

fredag den 9. oktober 2015

En sød lille drage

Så blev dragen langt om længe færdig. Fik jo nogle bøger med søde hækleopskrifter i, i fødseslsdagsgave sidste år. Den ene bog var fra bettemanden, så måtte jo hellere få hæklet noget mere til ham.

Gik derfor igang med at hækle en drage for noget tid siden. Da jeg så kom til armene gik jeg lidt i stå. Er bare ikke gode venner med at skulle hækle noget der er så småt og smalt. Da den derfor havde ligget i posen i et stykke tid og kigget, blev jeg enig med mig selv om, at nu skulle den altså være færdig, så jeg kunne hækle noget andet med god samvittighed :-)



Da jeg så først kom igang med den igen, så var det jo slet ikke så slemt. -Armene skulle bare lige overståes :-)

Jeg har dog valgt at lave nogle andre øjne end i opskriften, da der ifølge opskriften bare skulle være en sort prik. Derudover har jeg heller ikke sat kløer på armene, da jeg synes det blev alt for voldsomt.

Er spændt på om bettemanden får interesse for den. Den har stået halvfærdig på bordet nogle dage, og han har bestemt ikke vist stor interesse for den. Han har da lige kunnet kigge og måske lige gå lidt med den, men fhernbetjeningen som var ved siden af, ja den var altså 10 gange mere spændende ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar