Sider

søndag den 24. februar 2013

Flere fabeldyr :-)

Jeg synes resultatet af mit første fabeldyr var blevet rigtig godt, så besluttede mig til at lave et til. Dette dyr skulle gives til den lille nevø eller niece der ville komme hjem fra Thailand på et eller andet tidspunkt.

Der gik ikke længe, så kom min storebror og hans kæreste og fortalte at de ventede sig, så jeg måtte jo hellere komme igang med endnu et fabeldyr. Der skal jo ikke gøres forskel på de to små nytilkomne til familien. :-D


D 1. februar kom den lille niece til verden og fik sit fabeldyr på sygehuset, og tror helt bestemt hun blev rigtig glad for det :-)
Og d. 23 februar kunne vi langt om længe tage til Kastrup lufthavn, for at tage godt i mod den lille nevø Victor. Det var nu en rigtig dejlig oplevelse.
To helt fantastiske dage inden for kort tid :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar