Sider

tirsdag den 7. maj 2013

En lille sprutte kom til verden

Sidst vi passede en af vores venners piger, mente hun bestemt ikke at jeg havde nok dyr ar lege med, så måtte jo hellere få lavet et til.

I weekenden sad jeg og kiggede lidt rundt på nettet for at blive inspireret. Hvor er der altså bare mange fine og sjove ting man får lyst til at lave. Allerede da vi var i Kina, så jeg en hæklet blæksprutte jeg tænkte jeg skulle forsøge mig med på et tidspunkt. Efter lidt søgen på nettet, fandt jeg en opskrift på den sødeste lille sprutte =)

Opskriften fandt jeg på bloggen En elefant.
Mit resultat ses nedenunder:


Det var jo helt fantastisk vejr i weekenden, så hækletøjet blev taget med ud på teressen, så det dejlige vejr kunne nydes samtidig med at der blev hæklet. Hvilket er en rigtig god combi og helt sikkert skal gøres noget oftere :-)

Opskriften er let at gå til, så det er helt sikkert ikke den sidste sprutte jeg skal have lavet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar