Sider

fredag den 26. april 2013

Unikke hæklede converse sko

Der er godt gang i produktionen af de små converse sko :-)

Den anden dag var der en kollega, der fortalte mig og en anden kollega, at hun var gravid. Hvad er en bedre gave, end et par små converse. Så vi blev enige om at lave et par, helt unikke og specielt til den anden kollega.


Jeg kan dog ikke helt tage hele æren for dette unikke par. Min kollega sagde, at vi skulle da lave nogle med leopardprikker, og så kan vi da lave sorte snørebånd til. Min første tanke var godt nok lige, "Ah nu er du altså lidt for mærkelig", men vi kunne jo selvfølgelig godt prøve og se hvordan det ville blive.

Mens jeg fik hæklet skaft osv, flettede men kollega snørebåndet. Synes det blev til et rigtig godt resultat, og godt man lytter til designerne engang imellem ;-)

Kollegaen som skulle have dem, blev også rigtig glad for skoene, og de faldt lige i hendes smag. Det er så dejligt at give gaver når de bliver modtaget på denne måde.

1 kommentar: