Sider

lørdag den 17. august 2013

Prikker, tyl og en masse stof

Så har jeg fået handlet ind til vi skal til bryllup om 14 dage :-) Nu skal det så bare gerne ende ud i en flot kjole. 


Jeg har længe haft kig på det prikkede stof, men har bare ikke villet købe det, inden jeg vidste om jeg kunne nå at få syet en kjole til brylluppet. 

Jeg gik længe og spekulerede over hvordan kjolen skulle se ud, men da det var på plads, gik jeg ellers i gang med at lave et mønster. Hvilket jeg har brugt nogle aftenener på de sidste par uger. Jeg havde besluttet mig for at jeg først måtte købe stoffet når mønsteret var på plads, så jeg vidste jeg kunne nå at blive færdige til brylluppet.

Nu skal det ellers bare klippes, syes, presses, syes og så presses lidt mere, men tror den bliver super god :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar