Sider

torsdag den 7. november 2013

En stork blev til

Min kollega som jeg tidligere hæklede de unikke baby converse til, har lige født en lille pige i tirsdags. Da hverken min kollega eller hendes kæreste kommer fra Danmark, men bor og arbejder her, synes jeg ikke de skulle snydes for de danske traditioner.

Derfor foreslog jeg en anden kollega, at vi da skulle lave en stork og få sat foran huset når hun havde født. Det var hun helt med på. Jeg kan dog ikke helt tage æren for alt det kreative denne gang, da jeg har været enormt god til at uddelegere opgaverne :-)

Min kollega tegnede en stork, hvorefter jeg tog den med hjem til min fantastiske kæreste, som så kunne skære den ud i træ. Derefter tog jeg storken med på arbejde igen, så min kollega kunne male den :-) Da den var malet og tør, fik jeg den endnu engang med retur, og så skulle de sidste ting ordnes.

Da jeg har været travlt optaget af min julegaveproduktion, fik storken lov at stå et godt stykke tid, men så kom beskeden jo om at hun havde født, og vupti så måtte den hellere blive færdig. Jeg fik lavet en lille pose og fundet noget fint bånd, og så kørte mig og min kæreste ellers hjem til min kollega og fik sat den på plads foran deres hus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar