Sider

tirsdag den 26. november 2013

Endnu en lang slange

Så blev der lavet endnu en lang slange. Har jo lige haft en uges ferie, så den skulle da bruges på noget hyggeligt og kreativt.

Vi skulle til barnedåb hos min kusines lille dreng i søndags, og der er jo ikke noget bedre end at give hjemmelavede gaver, så det blev til en lang lang slange i denne omgang. :-)


Sidst jeg lavede denne slange, ville jeg gerne have haft noget "rasle" papir i tungen, men kunne simpelthen ikke finde ud af hvad der blev brugt, og de kunne ikke hjælpe mig i nogle af de butikker jeg spurgte mig frem.

Denne gang er der kommet noget "rasle" papir i tungen. Har læst et eller andet sted at man kunne bruge en stegepose, og indtil videre fungerer det rigtig godt, så nu er jeg spændt på at høre hvordan det fungerer i praksis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar