Sider

søndag den 11. maj 2014

Ammepude til baby drengen

Har haft gang i nogle forskellige projekter her i weekenden, men har trods alt fået færdiggjort et :-)

Ammepuden til vores lille baby dreng er blevet færdig. Vi købte stoffet inden vi kendte kønnet, da det var min meningen jeg ville have lavet den noget før. Har bare hele tiden haft så meget andet at lave, så den er altså først blevet færdig idag.

Jeg lånte en ammepude fra en veninde, for at tegne mønsteret af. Min plan var at der skulle laves en inderpude med betræk udenom, så betrækket kan vaskes og let kan skiftes hvis jeg får lyst til det :-)

Min veninde foreslog at jeg lavede lynlås i foeret, så jeg på denne måde kunne justere tykkelsen som det passede når baby er kommet til verden :-) Det var jo en super god idé, så sådan blev inderpuden.


Betrækket har jeg valgt at lave med skjult lynlås, da jeg synes det er det der vil blive pænest. Mange af dem man køber er det en almindelig lynlås i, og jeg synes bare ikke det giver så pænt et finish, som ved den skjulte lynlås.


Nu er det bare at vente på at baby kommer ud, så vi kan finde ud af om den fungere eller den skal ændres :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar