Sider

fredag den 30. maj 2014

Ny labels :-D

Da vi kom hjem fra Barcelona i går, var mine nye labels endelig kommet med posten. :-) Jeg skyndte mig at pakke op med det samme, og hvor er de bare blevet super fine. Var ellers bange for om den grå skriftfarve ville forsvinde på den hvide bagrund, men synes bare de er blevet super fine og glæder mig sådan til at de skal i brug :-D
 

Har købt mærkerne hos Scannex, hvor jeg også købte de første labels for mange år siden. De første mærker jeg købte var sorte med lyseblå skrift og med stryebaggrund. Har længe gerne ville have nogle lyse mærker, da jeg nogle gange synes det bliver lidt dystert med et sort mærke når det er lyst tøj eller andet.


Vill gerne have haft nogle labels der er magen til de gamle med hensyn til skrift osv, men kunne desværre ikke få med den skrifttype fra sidst, så jeg valgte en lidt anden. Derudover valgte jeg at båndet kun skulle være 10 mm frem for 14 som sidst og så skulle det være uden strygebaggrund. Så må vi se hvad jeg bliver mest glad for at arbejde med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar