Sider

mandag den 22. december 2014

ABC plakat

Jeg har en lille nevø der er helt vild med bogstaver, så efter at have set en del forskellige i facebook gruppen "Børneværelset", var jeg ikke i tvivl om, at jeg gerne ville lave en til ham.

Fik købt en ramme til det, og så måtte tiden jo vise om jeg havde tid til at lave den eller ej, da bettemanden jo tager en del af min tid :-)

Betteamnden var rigtig sød ved mig, og jeg fik lavet plakaten, så den kunne blive givet til nevøen i 4 års fødseslsdagsgave.


Da den blev pakket op, blev de fleste bogstaver lige løbet igennem, så gætter på den blev godkendt :-)

Jeg er selv blevet mega stolt af den, og alt er tegnet helt fra bunden. Det tog sin tid at lave, men det gør knap så meget når man bliver tilfreds med resultatet :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar