Sider

fredag den 2. januar 2015

De kreative julegaver

I år er det ikke blevet til så mange kreative julegaver. Synes simpelthen ikke tiden har været der, men lidt er det da blevet til :-)

Fik at vide min lille niece fik et legekøkken i julegave, så hvad var mere oplagt end at lave et forklæde til hende :-) Det hører sig jo til i et køkken. Lavede et for nogle år siden i str. 2 år, men kunne simpelthen ikke finde det møsnter, så måtte jo lave et nyt.

For at få de rigtige forhold og propotioner, fandt jeg en DIY på Laralil på et børneforklæde. Da jeg fik målene tegnet af, var det bare at tegne den facon jeg gerne ville have.


Som en lille detalje, har jeg lavet et lille rynkestykke som giver et lidt mere feminint look :-) Lommen på maven blev fyldt med en bamse efter forklædet var kommet på :-)


Nu har jeg lavet så mange slanger til alle mulige andre, så synes det var på tide Felix også fik sig en slange. Hvilket blev til julegaven fra mor og far :-D Den er dog lidt længere end de andre jeg har lavet.


Vi skulle have taget et billede foran juletræet, og der kunne slangen sørme lige bruges som en lille putte pude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar