Sider

lørdag den 3. januar 2015

Barnevognsgejl :-)

Så blev min længe ventet barnevognsmuffe færdig. I sin tid da min niece kom til verden, havde min svigerinde en barnevognsmuffe og har snakket så godt om den, så det har længe været meningen jeg skulle have en købt. Da jeg langt om længe kommer i en butik for at se den, blev jeg egentlig lidt skuffet. Den så lidt billig ud og skulle lukkes på en sjov måde. Derudover var den lukket med velcro. Sikkert også meget fint, men efter noget brug vil velcroen bare blive "trist" og ikke kunne lukke ordentligt mere. Og ja, så kostede den 250 kr. Tænke tænke, det måtte jeg da kunne gøre billigere og smartere :-)

Jeg fik købt noget stof og så var det ellers bare at få lavet et mønster.

Til yderstof har jeg valgt en sort bævernylon, så den kan klare lidt regn, da det jo hænder at det regner i Danmark. Til foer har jeg valgt en dejlig blød sort fleece, så hænderne kan holdes dejlig varme.

Undervejs i processen blev mønsteret også testet på kærestens hænder, så jeg var sikker på den også ville passe ham når vi triller tur med vognen.

Jeg har valgt at trykknapperne kun skal slåes i på indersiden, så man derved får en helt enkelt look på ydersiden uden nogen forstyrrelser.




Den har i dag været ude og blive testet, og den fungerer super godt :-) Har dog nogle små ændringer hvis den skulle laves igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar