Sider

søndag den 27. januar 2013

De lange lange slanger

Så blev der også tid til et lille syprojekt.
Var med min mor ude at shoppe den ene dag, og i butikken lå der en rigtig fin lang slange. Bum bum, ja den kunne da ikke være så svær at lave, og den kunne højst sandsynlig også blive meget finere end den i butikken.

Det har hidtil resulteret i to slanger på omkring de 3 meter.
Jeg fik tegnet et fin mønster, og så gik turen ellers ud til Kølkær Stof, hvor jeg fik købt en masse forskellige printede bomuldsstoffer.

Umiddelbart synes jeg slangen så lidt trist og kedelig ud når den lå der helt flad på gulvet, men det hjalp lidt på det, da der kom fyld i :-)


Den med det grønne hoved blev givet i navngivningsgave til min fætters pige. Hun gik direkte efter noget af det meget farvede og mønstrede stof, så man må da sige den var et hit.
Den med det blå hoved var en barselsgave til min veninde, som fik sig en lille dreng i september. Den passer stort set rundt i kanten på hans kravlegård, så det er jo rigtig dejligt at vide den gør godt gavn :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar