Sider

søndag den 27. januar 2013

Tæppe projekt

Da kølkær stof skulle flytte til Hammerum, var der udsalg i deres gamle butik i Kølkær. Jeg var derude sammen med en veninde, og faldt over noget garn som jeg bare måtte eje. Ikke fordi jeg skulle bruge det til noget, men synes bare det var sådan nogle fine farver.


Jeg har længe gået og tænkt over hvad jeg skulle bruge det til. Den anden dag kom jeg i tanke om at det skulle da bruges til et tæppe. Så mig ind på garnstudio og farmorfabrikken for at se om jeg kunne få nogle idéer. I hovedet havde jeg en idé om at det skulle være små firkanter der var sat sammen på en eller anden måde.

Jeg fandt en opskrift på bedstemorfirkanter, som jeg tror jeg kan i søvne nu. Har 2 nøgler af hver farve, så er spændt på om jeg har nok, eller om jeg skal ud at have fat i nogle flere farver.


Meningen er at der skal hækles en hvid kant rundt om alle firkanter, så det ikke bliver for mørkt og dunkelt.
Er lidt spændt på at se hvordan resultatet bliver, -og hvornår det i det hele taget bliver færdig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar