Sider

onsdag den 27. marts 2013

Den Lille Havfrue

De første par dage af min påskeferie, var jeg på besøg hos mine forældre. Min mor mente, at det var på tide at få ryddet op i nogle af de gode gamle gemmere.
Jeg havde en kæmpe kasse med gamle skolebøger. Jeg husker tydeligt fra børnehaveklassen, at vi lavede en masse tegninger, og til sidst blev de samlet i en fin mappe, som vi fik da vi stoppede.

Jeg har tit tænkt på en speciel tegning, og tænkt at jeg altså blev nød til at finde den frem på et tidspunkt. Vi havde været i biografen med klassen for at se Den Lille Havfrue, og da vi kom tilbage, skulle vi lave en tegning med et eller andet fra filmen.


Jeg fandt tegningen i gemmerne, og den så også næsten ud som jeg mente. Jeg kunne godt huske at jeg ikke var blevet færdig med den, fordi der ikke var mere tid, men mente, at jeg havde fået malet næsten hele papiret blåt, og kun manglede et lille hjørne. At det så var det lille hjørne jeg havde malet, og manglede resten af papiret var jo så noget andet.

Men synes da egentlig det er meget godt tegnet eftersom at jeg gik i børnehaveklasse :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar