Sider

mandag den 1. april 2013

Kina 2012

For godt et år siden var min kæreste og jeg på rundrejse i Kina i en måneds tid.
Det var en helt fantastisk rejse, som vi aldrig vil glemme. Undervejs på rejsen skrev vi dagbog, hvilket også gør, at vi husker mange små og sjove detaljer fra turen. Det har været en lang proces, men nu er den langt om længe blevet printet og sat i mappe.


Vi havde lånt en computer vi kunne have med på rejsen, så det hjalp en del. Ellers så gemte vi alle billetter, brochure osv. vi fik undervejs.

Da vi kom hjem, blev det hele læst igennem for stavefejl, og jeg fik min mor til at læse korrektur efterfølgende. Til sidst skulle der laves plads i teksten, så vi kunne få sat diverse billetter, visitkort, billeder osv. ind i teksten.

Inden jeg gik på påskeferie, fik jeg printet alle 90 sider og fik dem sat i mappe. Nu ligger mappen bare og venter på at blive læst igen, så vi kan genoplive nogle af alle vores mange mange gode minder fra vores fantastiske rejse :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar