Sider

onsdag den 17. juli 2013

Der er stadig lidt liv :-)

Der sker ikke helt så meget på bloggen lige for tiden, da jeg har rigtig meget om ørerne pt.

Vi har næsten lige overtaget vores nye hus, og samtidig fået solgt det gamle, så der har været mere end rigeligt at se til :-) Men hvor er det da dejligt at være flyttet ind i det nye. Vi er langt fra kommet på plads, og der står stadig masser af flyttekasser rundt omkring, men vi har heldigvis ikke travlt :-)


Trods at der har været lidt travlt med flytning osv. har der stadig været tid til den månedlige fredags-nørkle-hygge-aften. Pt er jeg igang med en hæklet taske til alle mine hæklenåle. Det startede med at jeg fik en fantastisk idé, så der kunne komme styr på alle hæklenålene som jeg efterhånden har fået mig.

Jeg fik noget garn i fødselsdagsgave som kunne bruges, men da der åbenbart skulle bruges mere end et nøgle til min lille holder, har jeg undervejs været nød til at "om lave" min idé, og samtidig lige få en ekstra farve med :-)
Jeg glæder mig til den bliver færdig, og så bliver det spændende at se det færdige resultat.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar