Sider

tirsdag den 30. juli 2013

Så blev det runde tæppe færdig

Trods klargøring til åbenthus i weekenden, fik jeg også tid til at hækle lidt. Tæppet jeg startede på fredag, var allerede færdig søndag. Jeg skulle slet ikke bruge så meget garn (eller tid) jeg havde regnet med, men så er der jo en god undskyldning for at finde på et nyt projekt :-)

Det var lidt et forsøg jeg lavede med at blande to ensfarvede og en multifarvet sammen. Jeg synes farvesammensætningen er blevet super godt, og det giver et rigtig flot spil i tæppet. Farverne bliver lidt afdæmpet ved at jeg har blandet en sort og grå tråd sammen med den multifarvede.


Tæppet har ikke fået sin helt faste plads endnu, men pt ligger det under min skammel fra mine bedsteforældre, som jeg bruger til at opbevare nogle garnnøgler + diverse tilbehør til hækling.

Opskriften til tæppet har jeg fundet på garnstudios hjemmeside. Mit tæppe måler ca. 66 cm og jeg har brugt nål nr. 12.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar