Sider

lørdag den 27. juli 2013

Så er der gang i nyt hækleprojekt :-)

Jeg var kun lige blevet færdig med min hækletaske, og så var det igang med et nyt projekt.

Skulle ellers holde lidt pause fra det, da vi har så mange ting der skal ordnes i vores nye hjem. Vil egentlig også gerne have lavet en kjole til det bryllup vi skal til sidst i august, men hvis man vil, så er der tid til det hele. Jo mere sjovt og hyggeligt jeg får lavet, des mere overskud er der også til at få lavet noget af alt det kedelige der også skal laves :-)

Vi var ude at handle i Bilka efter forskellige småting, og så kom vi jo lige forbi hylderne med garn, og ja, så blev jeg jo ligesom nød til at købe noget.


Jeg er startet på et lille rundt tæppe, så nu kan jeg bare ikke vente til det er færdigt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar