Sider

lørdag den 19. april 2014

Der sad to katte på et bord....

"Der sad to katte på et bord, kvitte vitte vit bom bom...." :-)

Når temaet til min fødseslsdag nu var fastelavn, skulle vi selvfølgelig også slå katten af Tønden. Der skulle selvfølgelig være en kat i hver tønde, så måtte jo hellere få lavet nogle.


Kattene er lavet af filt, og syet sammen på maskinen. De er fyldt ud med lidt pudefyld for at de ikke bare er helt flade. Havde tænkt jeg bare ville tegne ansigt med forskelllig farvet kridt, men det fungerede ikke helt som jeg havde håbet på. Derfor blev valget at jeg ville prøve om det kunne fungere med glimmerlim, og synes resultatet blev super fint :-)

Min fødselsdag blev holdt hjemme ved svigerforældrene, og deres hund var helt vild med disse katte. Da vi var hjemme hos dem for at gøre klar til fødselsdagsfesten, kunne den lige akurat nå en af kattene på bordet, og så var den ellers væk :-) Efter lidt løben frem og tilbage, lykkedes det at få katten igen :-)

Da vi var færdige med at slå katten af tønden, måtte den hellere få sig en kat, og glad det blev den :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar