Sider

lørdag den 19. april 2014

Forskelligt pynt til fødselsdagen

Så har jeg fået holdt den bedste fødsesldag længe. Alle gæsterne var fint klædt ud og der var højt humør lige fra de første gæster trådte ind af døren :-)

Nu kan jeg vidst godt vise noget af alle mine fødselsdagsforberedelser frem.

Det første jeg fik lavet var bordkortene. Som jeg har nævnt før, så har jeg været heldig at have lidt klippe hjælp til bordkortene, da de små mus er sat sammen af den del små stykker :-) Jeg blev meget tilfreds med det færdige resultat, og de blev nu noget flottere en dem jeg havde fået ideen fra :-D


Til et hvert fint dækket bord, skal der jo også lys på. Kunne ikke helt beslutte mig for hvad jeg ville have, så tænkte, at jeg kunne da lave et eller andet selv. For at det skulle blive lidt i temaet, kom jeg i tanke om at jeg da kunne lave nogle små kroner og så sætte et fyrfadslys i midten.


Eftersom vi skulle slå katten af tønden, skulle der selvfølgelig også laves nogle kroner. Kronerne blev lavet og stod klar, men de blev aldrig afleveret :-) Folk snakkede og snakkede, så der var slet ikke tid til at kåre de retmæssige vindere. Og så skulle man jo også lige have haft tjekket op på "reglerne" inden :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar