Sider

tirsdag den 29. april 2014

Find Holger :D

Så er det da vidst på tide jeg får vist vores udklædning til min fødselsdag :-)

Vi havde længe gået og tænkt at vi skulle være supermand og superwomen, men vi kunne bare mærke at vi ikke var helt tilfredse med det, og kunne derfor ikke rigtig tage mig sammen til at få lavet noget udklædning. Men så kom vi i tanke om Find Holger, så det blev det :-)


Vi søgte lidt på nettet for at få noget inspiration og for at være sikker på at ramme så rigtigt som muligt. Da jeg jo har en mave der vokser lidt, synes jeg det var svært at lave mit i alt for god tid, og da der generelt var så meget der skulle laves og gøres klar osv. så kom jeg jo alt for sent i gang med det hele, men færdig det blev jeg :-)

Jeg tog et grundmønster til nogle leggins og lavede lidt længere og højere så de kunne lukkes ved tæerne så det blev til strømpebukser i stedet, og lavede dem godt høje så de kunne komme over maven. Nederdelen og blusen blev et meget hurtigt mønster efter noget af mit "gamle" tøj fra skabet, og så var det jo et sats om det blev godt eller ej.

Til kærestens udklædning blev der også lavet nogle meget hurtige mønstre. En gammel, enorm skæv bluse, blev grundlag for hans, og så et par jeans, for lige at få vider osv, og ja så med en del tilretning på mønsteret så det kunne bruges som sweat pants i stedet for jeans. I maven er der bare sat en elastik i.

2 hurtige hatte blev bikset sammen, og så var det det. Min kæreste har lavet dusken på toppen af huen, så lidt ros til ham også :D

Smid endelig en kommentar hvis du lyster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar