Sider

søndag den 22. juni 2014

Flyvemaskiner

Så har jeg langt om længe fået afsluttet noget af det der bare har ligget og kigget på mig i alt for længe. :-)

Jeg fik jo bogen "Hæklet Legetøj" af Maja Hansen i fødselsdagsgave, og gik forholdsvis hurtigt i gang med at hækle en flyver. Flyvemaskinen blev ca 10 cm lang, så besluttede mig hurtigt for at prøve at hækle en i dobbelt garn. Denne blev ca. 17-18 cm lang.


Fik hæklet vingerne på den store i går, og ellers har jeg "bare" manglet propellen på dem begge. Startede på den lille, men er og bliver bare ikke gode venner med sådan noget småtteri, så derfor har de ligget i så længe. Og de små er blevet kasseret.

Nu skulle det være, så fik hæklet en propel til den store, og så må vi se om den lille nogensinde får en :-) Jeg tror det ikke, men synes nu også den er meget sød uden :-)

Den lille flyver tror jeg enten skal bruges til barnevognskæde eller lignende, pynt til en uro, eller bare hænge i Blobers legehjørne. Den store er ikke helt besluttet om det bliver Blobers legetøj eller den skal i gavekassen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar