Sider

fredag den 26. april 2013

Lidt firkanter og et hus til salg

Der sker ikke helt så mange kreative ting i det lille hjem lige for tiden. Har nogle småprojekter igang som skal gøres færdige. Bl.a. mit tæppeprojekt som kører i evigheder :-) Jeg er begyndt at hækle en hvid kant rundt om alle bedstemorfirkanterne, så nu er jeg bare spændt på, om der er nok garn til alle firkanter, eller jeg skal ud i en ekstra farve. Hvis jeg skal ud i en ekstra farve, tror jeg det bliver den samme som skal rundt om hele tæppet i sidste ende. Nu må vi se hvad der sker når jeg kommer så langt.



Derudover har jeg gang i et lille hemmeligt projekt, som jeg ikke kan fortælle så meget om endnu, men det har været undervejs i nogle mdr., og er selv ret godt tilfreds med resultatet. Mangler kun lige de sidste sting, og så er det projekt done og klar til aflevering.

Grunden til at der er lidt stilstand med de kreative projekter (selvom der er mange igang inde i mit hoved), er fordi vi har sat vores hus til salg. Der er selvfølgelig også noget kreativt ved det, da det jo gerne skal fremstå bedst muligt hele tiden, og man ved jo aldrig hvornår eller hvor mange der kommer og kigger.


Indtil videre er der godt gang i besøgende, så nu krydser vi bare fingre for, at der er nogen af dem der også vil købe det. Vi glæder og til at få solgt, men det bliver nu også lidt mærkeligt at skulle væk fra det, det er jo et fantastisk hjem og en super placering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar