Sider

søndag den 8. september 2013

Elsker bryllupper og fine kjoler

Så er det vidst på tide der kommer et lille oplæg omkring min Kjole.

Det var et helt fantastisk bryllup vi var til hos vores venner. Vi festede til den lyse morgen, så det har godt nok været svært at indhente det forsømte søvn igen :-) Men så ved man at det har været en god fest :-D

Kjolen passede perfekt til deres bryllup. Jeg blev rigtig rigtig godt tilfreds med kjolen, så glæder mig til vi bliver inviteret til fest igen hvor den vil passe, så jeg har en anledning til at have den på igen. Jeg plejer ellers normalt ikke at være så god til at genbruge min kjoler :-D

De sidste par uger inden brylluppet, flød vores stue og spisestue med mønsterpapir, konstruktionslinialer, sakse, stof, tyl, tråd, nåle osv. så det har været lidt rart at få det pakket sammen igen. Efter et par opsygninger og noget tilretning, var kjolen endelig på plads, og det var tid til at få købt det endelige stof.

Kjolen begyndte hurtigt at tage form, og kunne se jeg havde valgt helt rigtigt med henhold til snit, stof valg og det hele.


Til kjolen fik jeg syet en fint lille tylskørt, så der kunne komme fint strut hele vejen rundt, og ikke kun i siderne. Jeg fik også lavet en lille sløjfe til håret, hvilken jeg slet ikke fik brugt alligevel. Sidst men ikke mindst, blev der også lavet en brystklud til min kæreste. Ville ellers gerne have lavet en butterfly til ham, men det ville han nu bestemt ikke have på, og ja, så måtte han jo hellere slippe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar