Sider

mandag den 9. september 2013

Suttesnor til den lille niece

For nogle uger siden var vi alle samlet hos mine forældre, og niecens suttesnor var jo selvfølgelig blevet væk. Svigerinden mente derfor at de sagtens kunne bruge en mere.

I fredags havde vi jo hyggeaften hos mig, hvor jeg skulle have lavet min hæklet bold færdig. Manglede jo ikke særlig meget, så skulle jo lige finde på noget andet jeg også kunne lave.

Vupti vupti det blev til en suttesnor :-) Var til fødselsdag hos min mor og svigerinde lørdag, så det kunne jo være super hvis jeg blev færdig med den. Nåede det dog ikke helt til vores hyggeaften, så måtte lige tage formiddagen i brug også :-)

Der blev hæklet lidt forskellige kanter inden den blev som jeg gerne ville, men synes den blev super fin, og den blev også taget i brug stort set med det samme. Så er det jo så fantastisk at give noget væk, når man kan se det bliver godt modtaget :-)



Jeg har hæklet fastmasker frem og tilbage i den ønskede bredde. Herefter har jeg hæklet 2 stangmasker look-a-like, en luftmaske og så 2 stangmasker look-a-like i samme fastmaske hele vejen rundt, og så hæklet en løkke i enden til sidst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar