Sider

tirsdag den 3. september 2013

Nyt liv til en hæklet bold

Så må det vidst være på tide at komme med lidt til bloggen igen.

Som jeg har skrevet før, så skulle vi til bryllup i lørdags. Projektet var derfor at få syet en pæn kjole til lejligheden.

For at få det pæneste resultat, bliver den presset undervejs. Da overdelen er tætsiddende, har den derfor også en del former og kurver. Dette kan umiddelbart godt være en lille smule bøvlet at få presset pænt; specielt hvis ikke man har de rigtige værktøjer til at presse omkring.

Det irriterede mig lidt da jeg stod og pressede, men så kom jeg til at se, foran mig lå der en masse af de hæklede ting jeg har lavet, og så slog det mig, mon ikke bolden kunne gøre det ud for de manglende redskaber :-)

Sørme så, det fungerede super fint. Dog er bolden af gode grunde ikke så hård, så kunne ikke presse så hårdt, men det var nu en stor hjælp.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar