Sider

fredag den 15. august 2014

En ugle hoppede af nålen

Så hoppede der en lille ugle af nålen.

Det var meningen den skulle bruges til en barnevognskæde, men da jeg ikke havde nogen opskrift at gå ud fra, blev det et forsøg, og ja, den endte så alt for stor til det formål :-) Men så har Blober fået en legedyr i stedet.

Har valgt at putte en lille rangle indeni uglen. Overvejer lidt om jeg skal have hæklet en løkke i toppen, so den kan hænges på autostolen eller et eller andet, men nu må vi se :-)


Har lige lidt andre projekter jeg også skal have ordnet, men så skal jeg også have lavet nogle lidt mindre ugler, så jeg stadig kan få lavet en barnevognskæde :-) Udover at den er blevet alt for stor (måler ca 13 cm i højden), er jeg egentlig meget godt tilfreds med resultatet, dog skal der måske lige arbejdes lidt med næbet :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar