Sider

mandag den 11. august 2014

Stilhed før storm :-)

Der har været lidt stille på bloggen i et stykke tid nu, men det betyder ikke at der ikke sker en masse i det lille hjem :-)

Det går dog ikke helt i det tempo jeg gerne ville, men med godt 2 uger til termin, er jeg simpelthen tappet for energi meget af tiden :-/

Jeg har gang i en del projekter, som egentlig bare allesammen skal være færdige på en gang, da de fleste af dem er til lille Blober :-)

Jeg er heldigvis snart færdig med mit evighedstæppe. Mangler dog lige at finde ud af hvilken kant der skal være den afsluttende rundt om hele tæppet, og så skal det ligges i spænd.


Derudover er jeg igang med at lave betræk til en Slee Bee pose. Har fået klippet alle de store stykker ud. Mangler lige at lave mønster på smådelene; så skal der laves knaphuller alle mulige steder; og så er det ellers bare at få den syet sammen.


For et godt stykke tid siden fik jeg syet et sæt sengetøj mere til Blober, og det ligger også næsten færdig, skal bare lige have lagt den op i bunden, og så ellers slået knapper i.


Oveni det, er jeg da også så småt begyndt at lave på en barnevognskæde. Det er uden opskrift, så det bliver først officielt hvilke figurer det bliver når jeg er kommet lidt længere, så jeg ved om det fungere som jeg vil have det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar