Sider

tirsdag den 26. august 2014

Så er der styr på garnet

For et stykke tid siden begyndte jeg på et nyt tæppe i bomuld til vores kommende lille baby dreng. Tæppet består af 6 forskellige farver, og synes bare det var et rod at flytte rundt med, og det så rodet ud når det bare lå fremme.

Når jeg laver noget med farveskift, kan jeg godt lide at farverne ligger i den rækkefølge de skal bruges. Når der er mange farver, bliver det derfor også mere øv at flytte rundt med, og jeg bliver hurtigt bundet til at sidde det samme sted hver gang jeg skal hækle på det.

Jeg kom derfor på denne idé:


Der er sikkert mange andre der har gjort noget lignende, men synes bare det er super smart. Nu er der styr på garnet, det filtrer sig ikke sammen, og så er det super let at flytte rundt med :-)

Tror dog ikke tæppet bliver færdig til Blobers ankomst, men nu må vi se. Ved jo ikke helt hvornår han vælger at melde sin ankomst :-)

Når tæppet er helt færdigt, skal der nok komme en henvisning til opskriften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar