Sider

mandag den 11. august 2014

Lidt fotosjov :-)

Til min fødselsdag var jeg så heldig at få et gavekort til Fotografikken, så jeg kunne få taget nogle fine graviditetsbilleder.

Jeg hjalp med at få syet en kjole som vi skulle bruge. Hun havde købt flere meter stof, så nu var det bare min opgave at få det syet sammen til en kjole der kunne bruges. Derudover skulle den jo gerne kunne bruges til flere forskellige str. og ikke kun til lille mig og min store mave :-)


Startede med at sy en tube til brystet og så blev selve skørtet ellers bare draperet på, for at se hvordan det ville se ud. Meget simpel og hurtigt kjole. Den fungerer super godt på billederne, og det er jo hovedsagen :-)


Der kan ses flere billeder på Fotografikkens facebook side. -Både af mig og andre i kjolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar