Sider

mandag den 20. februar 2017

Det seje undertøj

Her efter nytår, begyndte den store at træne mere intensivt på toilet/potte i vuggestuen, og efter 1 mdr tid efterspurgte de 2-delt undertøj frem for en body. Så ja det skulle han da selvfølgelig have.

Havde set noget stof med Paw Patrol hos den lokale stof butik, Kølkær stof, som jeg hurtigt besluttede mig for skulle laves om til et sæt undertøj:-) -og en body til lillebror (Men den må vente lige pt)

Viste stoffet til Felix da jeg kom hjem med det, og det var nu lidt sejt synes han :-)

Købte et mønster på undertøj fra minikrea, så var spændt på hvordan det passede i str, da jeg tit synes det er til den store side. Undertrøjen er lige stor nok, men det er helt fint. Næste gang vil jeg dog lige gøre skulderbredden 0,5 cm smallere i hver side. På boksershortsene kunne jeg godt finde på at tage ca 1,5 cm af i længden, da jeg synes de er meget lange. Derudover er jeg faktisk overraskende godt tilfreds med mønsteret :-)


Han fik det på i vuggestue i morges, og sjældent har jeg set en dreng der var så stolt over at få undertøj på. Han synes bare det var super sejt med Paw Patrol undertøj.

Så ved man bare at man har ramt rigtigt, og man ikke bare tænker at han vil blive glad for det. Det var også lidt sejt at det var noget mor havde syet specielt til ham :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar