Sider

onsdag den 1. februar 2017

En flyvende lampe

Nu er det også kun godt 1 år siden af Felix fik sit værelse, så det var vidst også på tide at der kom en lampe op :-)

Nyt arbejde, presset med plads i huset grundet renovering -uha ja undskyldninger har der været nok af. Men nu er vi flyttet ned i det nye køkken/stue, så nu skulle det være.

Har gået med ideen om en luftballon lampe i godt et år, så selvfølgelig var det sådan en lampe det skulle være :-) Felix fulgte også godt med på sidelinien, og synes den var noget sej :-)

Jeg købte en rispapirslampe og malede den i felter. Derefter fandt jeg noget af mit garn jeg synes passede til i farven og lavede nogle lange snoede snore, med hjælp fra Felix selvfølgelig.
Derefter i gemmerne og finde noget kraftigt papir jeg synes kunne bruges til en kurv under ballonen.
Der blev klippet og klistret og vubti så var der en luftballon lampe klar til at blive hængt op.


Felix synes det var så spændende da far hjalp med at hænge den op, og den skulle helst ikke slukkes igen, så der var lige lidt diskution da han skulle sove :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar