Sider

onsdag den 1. februar 2017

Fasters krea niece

I weekenden var vi til fødselsdag ved den store niece, og da de laver rigtig mange rullinger i børnehaven (mener det er det de der toiletrulle dukker hedder) Hvade hun udtrykt at hun ønskede sig ting til at lave sådan nogle.

Den fangede jeg hurtigt, og gik lidt amok inde i en søstrene grene :-D Synes jo det er så hyggeligt, så hvis man kan inspirere hende til at blive kreativ, så er det jo bare fantastisk. Jeg fik købt alt muligt forskelligt, og fandt lidt derhjemme i gemmerne også.


Det virkede til at hun blev meget glad for gaven, og skulle også hjælpe med strikkelisen med det samme. Der er bare sådan en mærkelig pind med til den, så skal lige have skaffet en lille hæklenål så det bliver lidt lettere.


Jeg fandt også en fin æske i søstrene grene jeg synes kunne bruges til formålet, og selvfølgelig skulle der laves et fint skilt til. Haha jeg hyggede mig i hvert fald gevaldigt med at lave æsken, og synes den indbyder til mange timers kreativitet. Så krydser vi bare fingre for at niecen er enig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar