Sider

torsdag den 16. februar 2017

Dino nusseklud hoppede af nålen

Selvfølgelig skal lillebror også have en fin nusseklud når nu storebror har en. Helt fra starten var jeg sikker på den skulle have samme form som storebrors, men med andre detaljer osv. Begyndte derfor at kigge lidt rundt på det kære net, og fandt nogle super søde nogle, som lignede små drager. Der var jo selvfølgelig ikke nogen gratis opskrift, så tænkte, at det måtte man da kunne lave uden :-) Billederne nedenfor er dem jeg har brugt til inspiration og er fundet på pinterest.


Jeg startede med at lave kluden ud fra min egen opskrift, som findes under DIY. Derefter var det egentlig bare at prøve sig frem, indtil jeg kom frem til det resultat jeg gerne ville have :-) Har dog valgt at lillebrors ikke skal have kløer. Den største grund er simpelthen fordi jeg synes de er så små og trælse at lave, og den er jo også fin nok uden ;-)




Efterfølgende tænker jeg, at jeg synes det er utroligt det netop var denne jeg valgte at lave, da jeg jo normalt hader montering. Og hold nu op hvor er der mange små dele der skal monteres på den :-)

Jeg er blevet super glad for resultatet, og så må vi bare håbe lillebror på sigt bliver ligeså glad for den, som storebror er for sin :-)

I starten da jeg begyndte at lave den, mente storebror at den var til ham, og så kunne lillebror sådan set bare få hans, men det er kommet så langt, at det helt sikkert er lillebrors, og at de bare kan lege sammen med den. 💕 -og når vi får besøg, får folk også at vide at det er lillebrors. Han skal nok blive en god storebror :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar